Regulamin
Regulamin sklepu internetowego HighLineCrew
§ 1 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.highlinecrew.pl zwanego dalej "Sklepem".
2. Sklep jest prowadzony przez HighLineCrew, z siedzibą w ul. Brzoskwiniowa 1c Kruszyn 59-700. Sklepem zarządza Arkadiusz Orawiec, który prowadzi działalność nierejestrowaną.
3. Kontakt ze Sklepem możliwy jest pod adresem e-mail sklep@highlinecrew.pl
§ 1 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.highlinecrew.pl zwanego dalej "Sklepem".
2. Sklep jest prowadzony przez HighLineCrew, z siedzibą w ul. Brzoskwiniowa 1c Kruszyn 59-700. Sklepem zarządza Arkadiusz Orawiec, który prowadzi działalność nierejestrowaną.
3. Kontakt ze Sklepem możliwy jest pod adresem e-mail sklep@highlinecrew.pl
§ 2 Definicje
1. Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta ze Sklepu.
2. Konsument - osoba fizyczna dokonująca ze Sklepem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
3. Produkt - płyta z albumem muzycznym lub ciuch oferowane do sprzedaży w Sklepie.
4. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży Produktu ze Sklepem.
§ 3 Zawarcie umowy sprzedaży
1. Umowa sprzedaży zawierana jest w momencie złożenia przez Klienta Zamówienia i jego akceptacji przez Sklep.
2. Złożenie Zamówienia przez Klienta następuje poprzez wypełnienie formularza zamówienia dostępnego w Sklepie i kliknięcie przycisku "Kupuję i płacę".
3. Sklep potwierdza otrzymanie Zamówienia poprzez wysłanie do Klienta wiadomości e-mail na adres podany w formularzu zamówienia.
4. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia w przypadku:
- braku dostępności Produktu w magazynie,
- błędów w podanych przez Klienta danych,
- uzasadnionych wątpliwości co do prawdziwości Zamówienia.
5. W przypadku odmowy realizacji Zamówienia Sklep niezwłocznie powiadomi o tym Klienta.
6. W przypadku klienta rezygnacji z dalszej Sklep ma 21 dni na zwrot pieniedzy
§ 4 Dostawa
1. Dostawa Produktów odbywa się za pośrednictwem firmy "InPost" lub Poczty Polskiej.
2. Koszt dostawy jest uzależniony od wybranej metody dostawy oraz gabarytów Produktu.
3. Czas dostawy wynosi zazwyczaj do 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia Zamówienia.
4. W przypadku braku możliwości terminowej realizacji zamówienia Sklep daje możliwość bezpłatnego odstąpienia od kupna Klientowi.
6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane przez firmę kurierską lub Pocztę Polską.
§ 5 Płatności
1. Płatności za Produkty można dokonywać wykorzystując bramkę płatności Sky-Pay.
2. Płatności za Produkty można dokonywać przelewem bankowym na rachunek Sklepu.
3. Dane do przelewu bankowego:
- Numer rachunku: 29 1090 1939 0000 0001 2962 9800
- Nazwa banku: Santander Bank Polska S.A.
§ 6 Prawo odstąpienia od umowy
1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sklepem w terminie 7 dni od dnia otrzymania Produktu.
2. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu dostępnym w Sklepie lub w dowolnej innej formie pisemnej.
3. Sklep niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
4. Konsument zobowiązany jest zwrócić Produkt do Sklepu w terminie 7 dni od dnia odstąpienia od umowy. Koszt zwrotu ponosi Konsument.
5. Sklep zwróci Konsumentowi zapłaconą kwotę za Produkt niezwłocznie, nie później niż w terminie 21 dni od dnia otrzymania Produktu.
§ 7 Reklamacje
1. Klient może złożyć reklamację dotyczącą Produktu w przypadku, gdy Produkt jest niezgodny z umową.
2. Reklamację można złożyć na formularzu dostępnym w Sklepie lub w dowolnej innej formie pisemnej.
3. Reklamacja powinna zawierać:
- opis wady Produktu,
- datę zakupu Produktu,
- dowód zakupu Produktu.
4. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 21 dni od dnia jej otrzymania.
5. W przypadku uznania reklamacji Sklep naprawi lub wymieni Produkt na nowy. Jeżeli naprawa lub wymiana nie jest możliwa, Sklep zwróci Klientowi zapłaconą kwotę za Produkt.
6. Sklep zwróci Konsumentowi zapłaconą kwotę za reklamowany Produkt niezwłocznie, nie później niż w terminie 21 dni od dnia otrzymania Produktu.
§ 8 Postanowienia końcowe
1. Regulamin obowiązuje od dnia jego opublikowania w Sklepie.
2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od dnia ich opublikowania w Sklepie.
3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.