Dostawa i Płatność

Cennik dostaw:

  • Kurier: 20,99 zł
  • Paczkomat® InPost 24/7: 16,99 zł
  • Poczta Polska: 16,20 zł
  • Odbiór osobisty: 0,00 zł

Dostawa

  • Wysłanie towaru następuje w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty za zamówienie na koncie;
  • W wyjątkowych sytuacjach tj. podczas zwiększonej ilości wysyłek (wysyłka zamówień przedpremierowych, czasowe promocje), problemów technicznych lub ze względu na specyfikę produktu czas dostawy może się wydłużyć. Niemniej jednak będziemy informować każdorazowo o takiej sytuacji drogą mailową lub bezpośrednio w opisie danego produktu.
  • Zamówienia złożone (lub opłacone) w piątek po godz. 11:00 oraz w sobotę i niedzielę, ich realizacja rozpoczyna się w poniedziałek;
  • Realizacja przesyłek zagranicznych jest możliwa poprzez kontakt mailowy na specjalne życzenie klienta. W zależności od miejsca dostawy, koszt może się różnić

Odbiór osobisty

  • Towar będzie gotowy do odbioru osobistego w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty za zamówienie na koncie;
  • W wyjątkowych sytuacjach tj. podczas zwiększonej ilości wysyłek (wysyłka zamówień przedpremierowych, czasowe promocje), problemów technicznych lub ze względu na specyfikę produktu czas przygotowania do odbioru osobistego może się wydłużyć. Niemniej jednak będziemy informować każdorazowo o takiej sytuacji drogą mailową lub bezpośrednio w opisie danego produktu;
  • Towar można odebrać w restauracji Kamionkowa Chata (Główna 23, 59-700 Kruszyn) od czwartku do niedzieli, w godzinach od 11-20

Czas realizacji

  • Kurier - przewidywany czas doręczenia to następny dzień roboczy po dniu nadania (zwykle do 72h);
  • Paczkomat® InPost 24/7 - przewidywany czas doręczenia to następny dzień roboczy po dniu nadania (zwykle do 72h);
  • Poczta Polska - przewidywany czas doręczenia to trzy dni robocze po dniu nadania (zwykle do 72h)

Formy płatności

  • przez platformę płatniczą Sky-Pay (opcje takie jak przelewy online dla większości banków, BLIK);
  • przez wpłatę na konto bankowe

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.